شناسهٔ خبر: 221627 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تجلیل از اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی‌های راه و شهرسازی استان فارس همزمان با هفته روابط عمومی

تجلیل از اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی‌های راه و شهرسازی استان فارس همزمان با هفته روابط عمومی همزمان با گرامیداشت هفته روابط عمومی و ارتباطات و برگزاری همایش روابط عمومی‌های وزارت راه و شهرسازی با حضور وزیر راه و شهرسازی به صورت ویدئوکنفرانس، از اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی‌های راه و شهرسازی استان فارس تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(فارس)، در آیین گرامیداشت هفته روابط عمومی که با حضور محمدمهدی عبدالهی، مدیرکل راه و شهرسازی و رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های راه و شهرسازی استان فارس برگزار شد، از تلاش‌ها و فعالیت‌های اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی‌های مجموعه راه و شهرسازی استان تقدیر به عمل آمد.

عبدالهی در این مراسم با اشاره به جایگاه ویژه روابط عمومی‌ها در تبیین خدمات دولت و انعکاس عملکرد سازمان، نقش فعالان این حوزه را در پیشبرد اهداف وزارت راه و شهرسازی کلیدی دانست و گفت: روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی میان سازمان و مردم، نقشی تعیین‌کننده در شفاف‌سازی فعالیت‌ها و جلب اعتماد عمومی ایفا می‌کند.

وی با تأکید بر لزوم هم‌افزایی و انسجام میان روابط عمومی‌های دستگاه‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان فارس، اظهار کرد: تعامل مستمر و هماهنگ میان این مجموعه‌ها، بستر لازم را برای انعکاس مطلوب خدمات و دستاوردهای حوزه راه و شهرسازی فراهم می‌سازد.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس همچنین ضمن قدردانی از زحمات اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها، بر تقویت جایگاه روابط عمومی‌ها و بهره‌گیری از شیوه‌های نوین اطلاع‌رسانی در جهت آگاهی‌بخشی به جامعه تأکید کرد.

در پایان این مراسم، از اعضای فعال شورای هماهنگی روابط عمومی‌های راه و شهرسازی استان فارس با اهدای لوح تقدیر، تجلیل شد.